Το βιβλίο αυτό είναι μια προσπάθεια διάδοσης του μάρκετινγκ στην Ελλάδα από τον καθηγητή πανεπ. Πειραιώς, Π. Μάλλιαρη. Η έλλειψη σχετικής ελληνικής βιβλιογραφίας δημιούργησε την ανάγκη της συγγραφής του παρόντος βιβλίου. Στην παρούσα 3η έκδοση, έγινε αναδιάρθρωση της ύλης ώστε να συμπεριληφθούν αλλαγές σχετικές με την ευρωπαική νομισματική ένωση, το διαδίκτυο κ.α.
Download:
http://rapidshare.com/files/147826049/e_s_m__p.m_.pdf.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου